Dagens konstaterande: Det är mycket 'dagens' idag...

...så här kommer dagens bild, hämtad från alltid lika underbara FAIL blog. Dagens låt är nog för övrigt Painkiller av Judas Priest, och dagens färg är sjukhusgrön. Dagens känsla är utmattning, och dagens störningsmoment är att mina hörlurar gått sönder igen...

Och som vanligt så är det alltid den högra hörluren! Detta är det åttonde paret i rad där det är den högra hörluren som går sönder. Vad jag kan minnas i alla fall. Mitt hörlursminne sträcker sig bara tillbaka till början av 2002. Men jag måste ju göra nåt fel. Kanske utsöndrar mitt högra öra nåt frätande ämne? Kanske sitter det små tänder inne i min högra hörselgång som gnager sönder lurarna? (Och så vidare, i en aldrig sinande ström av fåniga anledningar).

Nu får jag vackert klara mig utan musik till efter den 25:e.

Tur att det finns böcker.

Och tur att rösterna i mitt huvud inte är tondöva.





Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentera här: