Topp 10: Crazy

Kriterium för att platsa på listan: Låten måste heta 'Crazy' och inget annat. Och exakt så svårt behöver det vara så här tidigt på veckan. Finns färre låtar som heter så än vad man kan tro innan man börjar knåpa ihop en sån här lista.

  1. Gnarls Barkley
  2. Aerosmith
  3. Simple Plan
  4. R.E.M
  5. Cue
  6. Patsy Cline
  7. Barenaked Ladies
  8. Alanis Morissette
  9. Seal
  10. Britney Spears


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , . Det slog mig precis att Britney Spears-låten kanske har en parentes i titeln som lyder (You drive me), så den kanske borde diskvalificeras. Men nu måste jag kasta i mig frukost och sticka till skolan, så det får lov att vara.

Kommentarer:

1 Tuss:

är blogg.se bra? va??

2 Robert:

Har aldrig testat nåt annat, men jag är rätt nöjd. Finns lite smågrejer som skulle kunna vara bättre, till exempel så går det bara att ladda upp en bild i taget, men annars så är jag som sagt nöjd. Ibland runt 18-19-snåret så kan det gå lite segt, antar att de är flest som bloggar just då.

3 Anonym:

"deT", inet "de" i sista meningen

4 Anonym:

"inte", inte "inet"

5 Tuss:

funkar förhandsgranskning o sånt? min ser helt annorlunda ut där, vilket leder till insanity!

6 Robert:

har då inte märkt några problem alls med det, så det förutsätter jag att det gör

Kommentera här: