Kära dagbok

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade 10:03 av att telefonen ringde. Tog en promenad under förmiddagen och passade på att hämta ut ett paket på närmsta utlämningsställe, 2 km bort. Var ner i källaren och hämtade upp en skiva plywood till ett sköldpaddsrelaterat projekt som jag har på gång. Rensade igenom inkorgen till min studentmail också, av totalt 1983 meddelanden var 1978 spam. Och det var väl hela min dag i ett sånt där nötskal. Intressant så att man bara vill dra på sig tvångströjan och hoppa jämfota tillbaka in i den vadderade tryggheten i sin lilla cell, inte sant?

(Om någon bara fick för sig att betala mig för att skriva de här raderna, så kanske jag skulle kunna tänka mig att fejka lite entusiasm. Tänkbara sponsorer: Coca Cola, Region Skåne, Sony, Lacoste, Strålsäkerhetsmyndigheten, Square Enix, Gina Tricot eller Svenska Akademien. Jag väntar med spänning på anbud).


Jag kallar den för "DSC07836.jpg"



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera här: