Jag kysste en tjej





Det här var aldrig såsom jag planerat det;
Inte min uppsåt.
Jag kände mig modig, med en drink i handen,
Tappade mitt omdöme.
Det är inte vad jag är van vid;
Ville bara testa dig.
Jag är nyfiken på dig;
Fångade min uppmärksamhet.

Jag kysste en tjej och jag gillade det
Smaken av hennes körsbärsläppbalsam
Jag kysste en tjej bara för att testa
Hoppas att min pojkvän inte har något emot det
Det kändes så fel
Det kändes så rätt
Menar inte att jag är kär ikväll
Jag kysste en tjej och jag gillade det
Jag gillade det

Nej, jag vet inte ens ditt namn
Det spelar ingen roll
Du är mitt experimentella spel
Bara människans natur
Det är inte vad
Fina flickor gör;
Inte hur de borde uppföra sig.
Mitt huvud är så förvirrat;
Svårt att lyda.

Jag kysste en tjej och jag gillade det
Smaken av hennes körsbärsläppbalsam
Jag kysste en tjej bara för att testa
Hoppas att min pojkvän inte har något emot det
Det kändes så fel
Det kändes så rätt
Menar inte att jag är kär ikväll
Jag kysste en tjej och jag gillade det
Jag gillade det

Vi tjejer är så magiska
Mjuk hud, röda läppar, så kyssvänliga
Svårt att stå emot, så beröringsbara
För bra för att förnekas
Är ingen stor grej; det är oskyldigt...

Jag kysste en tjej och jag gillade det
Smaken av hennes körsbärsläppbalsam
Jag kysste en tjej bara för att testa
Hoppas att min pojkvän inte har något emot det
Det kändes så fel
Det kändes så rätt
Menar inte att jag är kär ikväll
Jag kysste en tjej och jag gillade det
Jag gillade det...



Andra bloggar om: , , , , , ,
Vilken jävla skitlåt.

Kommentera här: