Kommentarer:

1 ursula:

om makens finger efter en/ett encounter med hammare antagit formen av en dessertsked i serien chippendale, vad anser du som professionell bör bli första åtgärd efter de fula ramsorna? vill bara se om min teori kan bekräftas.. jag är ju trots allt lekkvinna

post skriptum kan jag anse att ett invärtesfotografi på nämnda kroppsdel;vad torde illustrerat inlägget i ett förklarat skimmer.

2 Robert:

att lägga lite is på det, känns ju spontant som en bra start :-) sen får man se om smärtan, deformationen och svordomarna avtar, gör den/det inte det, så kanske det är läge att röntga lite (hade jag bara ett liten röntgenapparat stående här hemma så hade jag kunnat fixa det på 5 minuter), samt tvätta munnen med lite tvål.

3 Anonym:

som jag trodde..tvål funkar alltid!

Kommentera här: