Ett inlägg om Idol. Antagligen det sista.

Årets upplaga av Idol har varit rätt intressant att titta på, stagnationen i konceptet till trots. Men igår blev tävlingen med ens otroligt mycket tråkigare. Med Lars utröstad, och med rocktemat redan avklarat, så vet jag inte ens om jag kommer att titta nästa fredag. Min tid kostar vanligtvis att ta i anspråk, och det faktum att jag har gett årets Idol ett stort fragment av mina fredagskvällar helt gratis upphör från och med nu. TV4, det står er från och med nu fritt att försöka vinna tillbaka mig som tittare. Gärna med någon form av muta. Jag accepterar checkar.

Wow. Det var verkligen allt jag hade att säga om det ämnet. Jag är helt uttömd på åsikter. Fantastiskt. Nu kan jag gå ut en stund i höstsolen istället.



Andra bloggar om: ,
Läs även Jazzpeppes åsikter i ämnet.

Kommentera här: