Dammsugarbloggen #1 (är uppenbarligen den här bloggen)

Här nedan följer en lista över de för stunden vanligaste sökorden som folk sökt på för att hamna i denna gudsförgätna avkrok av Internet:


Temat är tydligt. Det är information om dammsugare som folk suktar efter mest just nu. Och det faktum att de hittar hit hela tiden, tar jag som ett bevis på att det är väldigt ont om dammsugarinfo ute på det stora, vida nätet. Här är några korta fakta om våra dammsugande vänner:
  • Jag hatar att dammsuga. Dock är det trevligare än att diska.
  • Så här fungerar en dammsugare
  • Så här ser en (styckmördad) dammsugare ut
  • Man kan prenumerera på dammsugarpåsar här, smidigt som fan
  • Dammsugare är ett städredskap (som suger damm)
  • Nothing sucks like an Electrolux
  • Nilfisk är inte en riktig fisk
  • Dammsugare heter inte 'dustsucker' på engelska
Jag skrev nästan att jag skulle 'damma av ett par gamla inlägg' om dammsugare, men jag lyckades lägga band på mig själv i sista stund. Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Tuss:

varför är en dammsugare?

2 Robert:

det beror lite på hur du menar. är meningen ofullständig, dvs ska det kanske in ett adjektiv där i slutet? eller ifrågasätter du helt enkelt dammsugarens existens, dvs 'varför är en dammsugare'? dammsugaren är, eftersom vi är för lata för att begagna oss av sopskyfflar.

3 Tuss:

du är dammsugare!

4 Robert:

Touché!

5 Ninja:

Bara sex och drogrelaterat som driver folk till min blogg :P

6 Robert:

Brukade vara gott om såna sökträffar här också förr i tiden, det blir väl lätt så när bloggen heter 'xrob - blogging your ass to the moon since 2007' :-) Men det upphörde helt när blogg.se bytte system (eller vad de nu var de sysslade med) i våras.

7 mrDustbag.se:

Då borde din favorit webbshop vara våran!

Kommentera här: