Vad är viktigast?

Testar att leka med en sån här pollpryl. Hade först tänkt lägga in skiten i menyn till vänster, men den (pollprylen) var lite för bred, och viktigt var det inte för mig att jag kände att jag ville offra tid på att börja rota runt i stilmallarna. Sånt gör jag bara på vardagar. Och fredag är bara nästan en vardag (Var tvungen att kontrollkolla i almanackan för att försäkra mig om att det verkligen var fredag idag). Så jag lägger bara in den i inlägget istället.

Och nu märkte jag att jag inte kan lägga in koden i inlägget alls. Fan vad internet ska vara komplicerat nuförtiden. Jag saknar den tiden när det bara var jag, notepad, lite väldigt grundläggande html och några fula animerade gif:ar. Får väl ta och göra hela jävla bloggen lite bredare då. Sigh.

Tillägg 14:43 - Så, nu är bloggen lite bredare. Hoppas det inte ställer till det för folk som fortfarande (av outgrundlig anledning) använder skärmar från början av 90-talet som inte klarar av upplösningar på över 640x480. Köp en ny skärm om så är fallet. Och donera den gamla till mig, så att jag kan skruva isär den.





Kommentera här: