Gör om, gör rätt 2

Fick ett urgulligt, hemmagjort gratulationskort igår. Ett enda litet fel på det bara. Vänligen försök att i möjligaste mån undvika att överbelasta era hjärnor när ni försöker komma underfund med vad det är som inte stämmer. Nu har jag suttit i två minuter utan att kunna bestämma mig för om jag ska skriva inte stämmer eller felas i slutet av förra meningen. Uppenbarligen valde jag att köra på inte stämmer. En liten inblick i min språkfascistiska hjärna. Språkfascistiska vore ett kul ord att stava fel, men jag kunde inte förmå mig själv att göra det.




Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 SAM:

haha, äsligt? från en vuxen människa? =) personen gjorde nog det med meningen ;) ..eller inte

2 Robert:

Personen i fråga som gjorde det är 25, och hon missade det verkligen på riktigt :-)

Kommentera här: