En jävla massa kryssande

Jag (har):
( ) har varit i Filippinerna
( ) har varit i Malaysia
( ) har varit i Australia
( ) har varit i London
(x) har varit i Danmark
(x) har varit i Finland
( ) har varit i Tyskland
( ) har dykt bland koraller
(x) varit med om en översvämning (en översvämmad tvättmaskin, räknas det?)
( ) varit med om en tyfon
( ) har käkat skorpion
( ) har käkat orm (om inte ål räknas?)
( ) har haft sex med någon som är dubbel så gammal än mig
(x) rökt en cigarett (nyårsafton 2002/2003. äcklar mig än idag)
( ) rökt en cigarr
(x) varit full
( ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) varit i knytnävsslagsmål
( ) blivit arresterad
(x) ljugit för en kompis (men bara vita lögner)
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(/) sett någon dö
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) crowdsurfat under en konsert
(x) ätit sushi
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) fuskat när jag spelat spel (särskilt Sim City 2000)
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) vunnit en tävling
(x) känt mig som en utstött
(x) varit vittne till ett brott
(x) varit på andra sidan landet (jag har varit på alla sidor)
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) blåst bubblor
(x) åkt rullskridskor
(x) sjungit i duschen
(x) burit en rosa klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) gjort något olagligt
(x) kört för fort
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) klätt mig i kvinnokläder
(x) modifierat denna listan
( ) lekt pyroman
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
(x) ätit köttbullar med mos
(x) känt mig elak
(x) skogsvandrat
(x) badat naken
(x) fått en stöt
(x) gjort bort mig på fyllan någon gång
(x) gjort lumpen
(x) haft sex på offentlig plats
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) rymt hemifrån
(x) åkt snowboard (livsfarligt!)
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
( ) blivit avstängd från skolan
(/) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
( ) ätit hund/katt-mat
(x) fastnat med tungan i metall
(x) inte duschat på en vecka (under fältveckorna i lumpen...)
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov (ett geografiprov i 9:an; floder i Europa)
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) haft sex med en hamburgare
( ) smakat på grodyngel
(x) lyssnat på mora träsk
(x) smakat på granbarr
( ) lyckats välta julgranen
( ) blivit portad ifrån hemkunskapen i 9:an
( ) blivit tillsagd av musikläraren att hålla tyst, för att jag sjunger för dåligt
(x) gråtit på tunnelbanan (kan man göra annat på en sån urbota tråkig plats?)
( ) haft sex i en IKEA-säng på ett IKEA-varuhus
( ) har piercat mig
( ) har snusat
(x) druckit mig full så man inte kan stå (PDOL 2002. Not my proudest moment)
(x) spytt på fyllan
(x) spytt på allmän plats

De tre sista punkterna hänger ihop. Och jag tog bort en tråkig punkt som jag inte var intresserad av att svara på. Och hur, lite mer exakt, har man sex med en hamburgare egentligen?? (En teori är ju att man kör den i en mixer, häller över i en kondom och lägger i frysen så att den stelnar, men det känns lite långsökt).


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Lotta:

Lite komplicerat om man är tjej, ja, men en kille kan ju atminstone lägga den emellan delarna? Har du inte sett American Pie? Har du aldrig varit sjukt desperat?

2 Robert:

Haha, nej jag har faktiskt aldrig varit riktigt sådär göra-det-med-mat-desperat ^^ Kanske missat jag något, vem vet?

Kommentera här: