1000

Idag har jag och den där tjejen som också råkar bo här varit ihop i 1000 dagar (ja, jag får hålla koll på sånt). Minst en person måste säga grattis, annars slutar jag att blogga! Som av en slump, så är det samtidigt 666 dagar sen jag slutade i tunnelbanan idag (for real). Jag har även bloggat i 511 dagar idag, och det var 1390 dagar sen jag började jobba på min ultimata topp 10-lista på en liten gräsplätt vid Piteå busstation (som fortfarande inte är klar för övrigt (listan alltså, inte gräsplätten, den var helt färdig)).


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Ninja:

Grattis !!!

Kände mig tvungen då jag med glädje läser din blogg.

2 ursula:

på alldeles frivillig basis ber jag ur djupet av mitt högeffektiva hjärta, att få gratulera dig och eventuellt , möjligen-om det finns sådana skäl- den andra i bostaden inhysta ..

hade grattat även om du inte uppmanat... fast då kanske föremålet för mina gratulationer hade varit någon helt annan .någon som jag känner...och möjligen hade denne någon blivit lika förvånad som jag över min osjälviskhet.. men why not... två flugor i kraschen- om någon jag känner läser denna vederkvickande blogg och dess kommentarer... grattis!!!

3 Robert:

Phew! Var lite orolig där ett tag, dröjde nästan 2 hela timmar innan första grattiset ;-)

4 Gratta henne du bor ihop med!!!:

5 Robert:

Gratta henne!?? Jag ska ge henne en tapperhetsmedalj!

Kommentera här: