Ohyfsad?

Var på ICA nyss och storhandlade. 1 liter filmjölk blev det. På vägen ut så höll jag upp dörren för en medelålders man. Tack, sa han. Då släppte jag dörren. Han fick den rakt i ansiktet. Inte så jävla väluppfostrat av mig, om jag får säga det själv. Men det kändes inte som att det var nåt som jag gjorde med mening. Inte ens undermedvetet. Så egentligen så var det okej. Däremot så hade jag kanske inte behövt asgarva medan jag gick därifrån, det var nog lite onödigt.

Vad som också är lite ohyfsat, är den undermåliga research som ligger till grund för utnämnandet av Sarah Jessica Parker som världens osexigaste kvinna. Jag har sett flertalet kvinnor som är bra mycket osexigare än henne i mina dar. Således kan jag med säkerhet slå fast att utnämningen är osann.

image595
RAMBOOO! Igen.


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Titti:

Hoppas du får en fin dag! :)

2 Robert:

tack, okända människa! detsamma!

3 haha:

Sådana som dig behöver lyckönskningar för karma kommer o biter dig i röven när du minsta anar det.

Hoppas du får en fin dag! :)

4 Aslak:

Din behandling av den medelålders mannen bevisar klart vilken brist på uppfostran/hyfs du har. Tur att man någonsin (förhoppningsvis) slipper möta dig för annars har du då åtminstonde en dörr att vänta från mitt håll.
Gällande "stackars" jessica är det rätt att någon tar ner superdivan på jorden, hon är ju riktigt ful, kan inte tänka mig en del av henne som äär snygg, varken in- eller utvändigt. Dock onödigt hårt att utse henne till den osexigaste kvinnan i världen då hon bara är allmänt ful.

5 Anonym:

Gud vad lättläst du är! Med all sannolikhet har du blivit sårad av ngn kille när du var 12 och nu är du för feg för att släppa någon nära dig för då kan du ju bli sårad igen. Sedan är det riktigt patetiska att du sannolikt går omkring och tror du är en "stark" kvinna medan du egentligen är samma rädda och bräckliga tolvåring.

6 Lars:

Gud vad lättläst du är! Med all sannolikhet har du blivit sårad av ngn kille när du var 12 och nu är du för feg för att släppa någon nära dig för då kan du ju bli sårad igen. Sedan är det riktigt patetiska att du sannolikt går omkring och tror du är en "stark" kvinna medan du egentligen är samma rädda och bräckliga tolvåring.

Kommentera här: