Dagens fjärrkontroll

Tänkte köra en Dagens Outfit idag, men då jag spatserat omkring i morgonrock och boxerkalsonger hela dagen så besparar jag er den synen. Istället så får ni hålla till godo med Dagens Fjärrkontroll. Den har guidat mig genom tre Queenkonserter idag (Wembley -86, Milton Keynes -82 och minneskonserten på Wembley -92).



image591

Bild 1. Fjärrkontrollen i sin helhet. Silvergrå mot en svartvitspräcklig bakgrund. Drivs av två st AAA-batterier (världens onödigaste batteriformat?). Kommer man åt den lilla knappen precis under avstängningsknappen uppe till vänster så börjar den kontrollera videon istället.



image592

Bild 2. Detaljstudie av knappsats. OK.



image594

Bild 3. Den har en liten kokett lampa också. You don't have to put on that red light...



image595

Bild 4. Se så väl den ligger i handen. Den är ingen Bang & Olufsen kanske, men den duger. Observera även hur väl den matchar mina kortklippta "hej, jag jobbar inom vården"-naglar.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 listoplisto:

Stajlish! Mycket! :-)

2 Robert:

Har även en modell med en lite ljusare, mattare gråton, och en lite gracilare svart variant, men den skriker lite mer "sommar", om man säger så.

Kommentera här: