Bomber är för fegisar

Bomber är jävligt fega vapen. Hur mycket kurage har någon som har ihjäl en massa människor på avstånd egentligen? Pistoler och diverse automatvapen likaså. Och även pilbågar, retrokänslan till trots. Riktiga män använder knytnävarna. Men det så klart, riktigt riktiga män slåss ju inte alls. Grottmänniskobeteende torde höra stenåldern till. Kan man tycka. Och jag älskar att sitta och tycka. Det är så skönt på något vis.

image582
Ärkefegis.

Mår bättre idag. Inte bra, men halsen känns tillräckligt okej för att jag ska kunna äta och dricka som jag vill. Min kropp gillar sånt. Det är nästan så att man kan misstänka att den är beroende av näring och vätska på något vis. Kroppjävel.

Tillägg kl 15:15: Har hunnit varva Super Mario Bros 1, 2 och 3 plus Zelda 1 idag. Ska strax ge mig på Zelda 2. Sen får vi se om jag hinner med Zelda 3. Fast 3:an (A Link to the Past) har jag bara ett tyskt exemplar av, vilket sabbar stämningen i spelet något, så vi får se hur jag gör.



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 Madelene Nattfrost:

Jodå, chilikladdkaka är minsan gottigt värre. Och man kommer tillbaka till min sida när man söker på det. ;)

2 Lotta:

Tihi... Jag älskar xrob.

3 Anonym:

vem är tihi?

4 Robert:

Madelene: Tihi ^^

Lotta: Tihi ^^

U: Tihi ^^

Kommentera här: