Blivande klassiker (I'm not shitting you)

Det märks på min överproduktivitet här på bloggen att jag sitter och försöker plugga, va? Hur som helst så har jag precis gjort en liten bild, ursprungligen tänkt som en avatar till msn, men då den blev så himla fin så tänkte jag att jag lika gärna kan dela den med resten av Internet också. Det är en blivande klassiker. Den kommer att bli större än både Macarena och Hej Hej Monika. Den kommer att etsa sig fast i din hjärna som en fet jävla blodigel hög på amfetamin. Jag kallar den för "Dagens sanning".


image576


Går jag och lägger mig nu så hinner jag plugga jättemycket imorgon istället. Det låter lämpligt. Nästan lite för lämpligt. Jag tror att det är en fälla. Jag tror att jag tar en Bamyl och spelar lite tv-spel istället. Man ska inte göra det för enkelt för sig.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 ursula:

no the feeling..har du kollat skötselråd på seriemördarhockeyn?...
http://hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/specialgalleri.htm
ps.. du
har väl röstat på min emlåt??

2 Lotta:

Hehe, nej, det vore hemskt att göra det enkelt för sig. Tv-spel är en fantastiskt mycket bättre lösning.

3 Robert:

Ska följa råden slaviskt, siktar på en all-american innan strandsäsongen drar igång nu :-) Och jag har givetvis röstat, både på emlaten.se och på youtube, för att gardera mig

Kommentera här: