En behå för rumpan? BINIKIN ser dagens ljus


Dagens (hittills) skummaste fynd är binikin, en bikini som sägs lyfta rumpan. En sån där sak som man hittar av en slump då man gör slag i saken och tar ordagrant på uttrycket "google your butt (off)". En lämplig slogan för produkten vore förslagsvis "när du vill ha den där kroppen som din slöa, lättjefulla, loja, försoffade, slappa, arbetsskygga, sorgliga jävla ursäkt till livsstil burdust förnekar dig." Eller nåt åt det hållet. Marketing by aggression. Och givetvis är det underförstått att det faktum att jag ens bryr mig om att kommentera skiten är satir mot såväl utseendefixering som ytlighet.


(Jag brukar alltid skriva bh, men efter att ha konsulterat SAOL (älskade bok!), så vet jag nu att även behå är en vedertagen stavningsvariant).




Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Nilla:

ASG!, säger jag bara...

Hahaha! Skulle aldrig använda en sån där.

Inte speciellt övertygande på bilderna på

deras hemsida heller, vissa av bilderna är

det ju inte ens någon märkbar skillnad på.

Årets diss... :-) haha

2 Robert:

Tror jag står över också faktiskt :-P

Kommentera här: