Stora saker på gång... ?

Lite Nintendorykten finns här, om bland annat Punch-Out Wii och Animal Crossing Wii. Jag bara säger det... Det vattnas i fingrarna och kliar i munnen när jag läser det. Eller nåt åt det hållet.

Uppdatering 080714 08:12: Peter Ottsjö förutspår vad som kommer att presenteras från Nintendo i Aftonbladet idag. Och jag hoppas han har rätt på varenda punkt. Förutom det där om Nintendo DS, det bryr jag mig inte så mycket om. Annars har Gamespot som vanligt suverän rapportering från E3.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Evelina:

På buyorsell.blogg.se finns det möjligheten att sälja sådant som bara ligger, men som det inte är något fel på. Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt GRATIS på buyorsell. Det är också som en lite skattkista, där man kan hitta helt unika godingar;)

Desto fler som ser bloggen, desto fler annonser, desto större chans att hitta något smarrigt som passar just dig!

Kommentera här: