Hoppas...

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas. Fast samtidigt så slutade ju sista säsongen perfekt enligt mig, och en film skulle bara besudla det slutet. Men det skiter jag i, jag saknar mina Vänner på tok för mycket. Efter filmatiseringar av Simpsons, Sex and the city och förhoppningsvis nu även Vänner, så saknas ju egentligen bara Seinfeld the Movie. Sen skulle mitt liv vara komplett. Eller okej, jag skulle antagligen inte gråta blod om nån fick för sig att göra en Scrubsfilm också.

Kommentarer:

1 Rikard:

SATC har ju potential att funka på bio eftersom serien någorlunda spelades ut som en biofilm, men jag fattar inte riktigt hur den så in benmärgen sitcommiga Vänner ska kunna göra det. Man är ju liksom van med att Chandlers mustiga oneliners ska följas av burkade skratt och att hela serien filmas med max två kameravinklar i varje scen. Men vafan, får man mer Vänner kan man väl egentligen inte klaga och dessutom skulle det bli intressant hur de behandlar hela Joey-timelinen.

Kommentera här: