2008-07-08: Ett inlägg om 2008-07-07





Igår så hade jag hade tänkt skriva ett sånt där inlägg som så väldigt, väldigt, väldigt många skriver. Om sig själv; om att vi är så jävla duktiga; om grattis oss på årsdagen; snuttegull; heja heja; du och jag i flera tusen år; och så vidare. Men jag hittade ingen sån där animerad gif anno 1995 som folk fortfarande använder. Föreställande ett par förlovningsringar som gnistrar lite sådär lagom kitschigt, eller kanske på ett par champagneglas som gnistrar lite sådär lagom krimskramsigt, eller varför inte på ett par hjärtan med en pil igenom som gnistrar lite sådär lagom smaklöst. Så jag sket i det.

Idag har jag istället wordlat (that's right, jag verbade ordet (that's right, jag verbade verbandet)) Farliga Landskrona - Del 44 (se resultatet ovan). Don't I feel gladlynt värre. Nu ska jag sova på soffan en stund, annars hinner jag inte gå och lägga mig i tid.




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag älskar dig mitt lilla lurv!!

Grattis till oss osv. -trumpetfanfar-



Sov sött min lilla smurf, så hörs vi imorrn.



PÖSS

2 Sandra:

hej lurv! jag hade en uppenbarelse igår ang varför du klippte av dig håret.. det var ju för att likna röntgensjuksköterskedockan! herregud. i'm so slow. :D back to work..

Kommentera här: