Pepp pepp... pepp.


image512

Fast om sanningen ska fram så ser det mer ut som om han gäspar. Men det är ju inte lika kul. Inte kul alls faktiskt. Oj, en gammal gubbe som gäspar. Det har jag aldrig sett förr. Skulle påven ge ifrån sig ett riktigt hårdrocksvrål, så slår jag vad om att han skulle låta precis som Ronnie James Dio. (Dio = Gud på italienska, haaallå). Kanske lite hesare.

Är så redo som jag i mitt nuvarande tillstånd någonsin kommer att kunna bli inför praktiken imorgon. Lite lagom ont i halsen på höger sida. Ständigt progredierande allmänna utmattningssymtom. Men det får gå som det går. Det är det som är så härligt (obs, sarkasm) med det svenska skolsystemet. Det går liksom inte att misslyckas. Klarar man inte av något just nu, så får man göra om det. Igen och igen och igen.



Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 Lokesson:

På tal om att försöka om och om igen, så ville jag bara berätta att nya bloggen nu har startats upp...

2 Emma Ellen:

Tänk vad du missar där nere!

http://hatbloggdelux.blogspot.com/2008/01/stora-medarbetardagen.html

3 Robert:

Lokesson: Tack, bokmärkar omedelbart!

Emma: Hahaha, skönt att det är sig likt :-P

Kommentera här: