Arbetsförmedlingen i Motala

Märkte då jag satt och pluggade idag efter skolan att jag hade en penna från arbetsförmedlingen i Motala i handen. Hur det hamnade där har jag ingen aning om. Jag var helt säker på att jag satt och skrev med min Räddningstjänsten i Landskrona-penna.

Jag tar det som ett tecken från ovan eller undan eller var nu tecken kommer ifrån. Flyttar jag någonsin till Motala, så kommer jag att få det motigt att få jobb. Så jag står nog över. Jag vet inte ens var det ligger. Sen kan man ju fråga sig om det är jag eller Motala som blir lidande av detta. Kanske både och. Men det var en helt okej penna. Kulan i spetsen rullade med minimal friktion mot papperet. Så jag behåller den. Tills bläckbristen skilja oss åt.


image457
Det här är visst Motala.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 ursula:

du har ökat medvetenheten kring pennors ursprung! keep up the good work..
engelholms transportcentral står det på min.. undrar vems den var? och om
även det är ett omen?

2 Robert:

Jag går runt på följande pennor för tillfället: Två Geblod.nu, en Vårdförbundet, en Lasarettet i Landskrona, en Räddningstjänsten i Landskrona, en Connex - Lätt att resa med..., och så Arbetsförmedlingen i Motala då.

Kommentera här: