Anteckningar

Förvarar papper och penna vid sängen, för de gånger då man vaknar mitt i natten i akut behov av att skriva ner något. Här är några smakprov på klokheter som jag tror var ämnade att bli blogginlägg, men som jag i klarvaket tillstånd inte riktigt ser som potentiella sådana:

"Sarkasm är kroppens naturliga försvar mot idioter".

"Alla lesbiska är kvinnor".

"Socialt motorlös".

"N(Sd)AP"

"Blog for frog, clamour for glamour".

"Fick just en månstråle genom huvudet".

"Grönt, tunnt tyg".


Det sista kan även ha varit något som jag hade tänkt överföra till någon form av inköpslista dagen efter, och inget ämne för bloggen. Blog for frog...? Ibland är det nog tur att jag censurerar en stor del av vad som försiggår i mitt huvud. "Alla lesbiska är kvinnor" skulle iofs ha kunnat bli ett Visste du att-inlägg. Och den första punkten är ett vedertaget faktum, och verkligen inget inläggsmaterial.


Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera här: