Tråkigt

Möller slutar blogga skriver han. Ingen utförlig förklaring ges. Kan knappast påstå att det egentligen gör mig varken eller, men Landskrona behöver debatteras, och då är det givetvis trist att en väldigt aktiv bloggare väljer att lägga ner åsiktsproduktionen..

Dagen i övrigt: Halsrygg, Bröstrygg, Ländrygg, Bäcken, Höft, Knä stående med belastning, Knä liggande utan belastning, Fotled, Fot, Axel, Armbåge, Underarm, Handled, Hand och Lungor har röntgats idag gånger flera. Och nu ska det pluggas astronomi i minst 1 timme. Det kommer jag inte att kunna hålla då jag sitter och nickar till hela tiden, men hellre somna i en bok än framför tangentbordet antar jag.

image528
Mmm, ljuva huvudkudde...



Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen):

Det är något som inte stämmer med Möllers abrupta bloggstopp...

2 Robert:

Tycker jag med. Okej att man kanske tar ett break ett tag, men att bara skriva så där, utan någon som helst förklaring dessutom. Kanske gör han en Linda Skugge?

3 Egoina:

så du bor i landskrona... scary ;)

4 Robert:

Scary as HELL! ;-)

Kommentera här: