Tanka film - Så funkar det!

Varning: Inlägget kan innehålla spår av sarkasm. Och nötter.

Jag har uppvisat prov på mitt udda/dåliga sinne för humor tidigare. Och jag kommer på mig själv med att sitta och tänka: Hur skulle jag kunna sjunka ännu djupare? Det är det som är det fina med humor; det finns en övre gräns för hur rolig man kan vara, men i de nedre lite mer outforskade områdena av humorn så är det fritt fall. Det finns ingen som helst botten. Man kan verkligen vara precis hur dålig som helst. Så dålig, att inte ens jag själv uppfattar det jag skriver som roligt. Alls. Så skrämmande tråkig att jag utvecklar både magsår och sömnproblem på kuppen. Och sen så kan man bara fortsätta. Hur jävla långt som man bara känner för. Bungyjump utan gummiband.

Det här är min senaste kreation i ett försök att nå ännu lägre. Jag har klämt in lilla söta Johnny Depp i en bensinpump. Inte ens någon som aldrig varit utanför Göteborgs gränser i hela sitt liv kan tycka att detta är ens det minsta kul. Hahahahahaha... Haha... Hah... Tanka film. Så. Jävla. Dåligt. Och det enda som grämer mig är att jag inte kunde tänka ut något sämre. Jag borde egentligen skämmas, men det enda som ockuperar mina tankar just nu är funderingar på hur jag skulle kunna bli ännu sämre.

Är det meningen att jag ska dedikera mitt liv åt utvecklandet av nån form av anti-humor? Vad fan är det för fel på mig egentligen? Detta är den skummaste tvångstanken jag haft på längre.

image548



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 Kajsa:

Het bensinpump om inte annat ;)
Men att tanka ner den filmen vore att synda!

2 Hanna igen:

Må vara ett av de sämsta skämten men fick mej att skratta (liksom mkt annat på denna blogg) mitt i min 3-6 dagars depression efter förlossning.

3 Robert:

Kajsa: Tappade räkningen på antalet halspulsådror som fick stryka med i filmen. Vill också se den igen :-)

Hanna: Alltid trevligt att kunna roa, ta hand om dig! :-)

Kommentera här: