Intelligent

Min Internetanslutning har inte fungerat på hela dagen. Nu fungerar den sporadiskt nån halvminut lite då och då, med 7-8 minuters mellanrum. Dagens bästa skämt (än så länge) är Messengers "Felsökning av anslutning"-funktions förslag på hur man lämpligast bör kolla upp vad felet bakom att man inte kan ansluta är. Jag älskar såna här väl genomtänkta lösningar. Det gör mig alldeles varm inombords. Jag tror att det är denna känsla som Aurelius Augustinus beskrev att han kände när han "hittade Gud".

image547

Det här inlägget har tagit mig 45 minuter att skriva till följd av anslutningsstrulet. Tack så mycket, vad min Internethallick nu än må heta.


Kommentarer:

1 Petra:

Jag sökte på Hahaha på google, och så hittade jag din blogg. Håller med. Hahaha

2 Robert:

Hahaha ;-P

Kommentera här: