Energy fur ihren Schwanz, kaufen und 85% sparen

Rensade igenom min studentmail precis, av 253 mail så var 251 skräp. Lite drygt 70% av alla dessa mail handlade om penisförstoring. Rubriken ovan är från ett av dessa. Humor på låg nivå. Resterande 30% handlade som vanligt om Rolexkopior och billiga läkemedel. Nåt enstaka mail var ett sånt där klassiskt "hi, remember me? we talked over AOL last night, and I promised to send you some pixx, tihihihihi". Och så är det meningen att jag ska tro att "aha, det är nån tjej som mailat fel av misstag, så alldeles lagom penibelt och intimt, guldläge att lära känna en snygg tjej, wohoo". Ack, abderitiska värld.

Väldigt kul igår kväll i alla fall (som alltid när det vankas röntgenfest). 7 glas vin och så lite tequila på det, sen hann jag inte mycket mer innan jag var tvungen att ta sista tåget hem. Tack för det, Skånetrafiken. Visst, jag kunde ju ha stannat längre, men då hade jag varit tvungen att åka hem via Malmö-Köpenhamn-Helsingör, och sen ta färjan över till Helsingborg och tåg sista biten, restid strax över 4 timmar. Och det ville inte jag.



Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera här: