Bortkollrad

Stack in ett minneskort från min digitalkamera i en av minnesläsarna på framsidan av datorn. Samtidigt så klickade jag upp ett fönster i vilket jag planerade att klistra in bilderna. När jag sticker in minneskortet så poppar ett fönster alltid automatiskt upp som visar innehållet på kortet. Så även denna gång. Nu skedde detta exakt samtidigt som jag klickade mig in i den mapp som jag brukar lagra foton i på hårddisken, och fotomappen förvandlades då till minneskortsmappen, alternativt bara försvann för att två fönster bytte mapp exakt samtidigt. Och där satt jag som ett fån. Känner mig faktiskt gediget medtagen nu. Tror jag måste ligga ner en liten stund. Andas i en papperspåse, ligga och skälva i fosterställning, you know the drill.

Dollarn är fortfarande på väg ner. Sakta, sakta. Snart, vilken dag som helst nu, ska jag beställa samtliga böcker för resten av terminen. Vilken dag som helst nu. Sakta, sakta.



Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentera här: