Tusen tack! (Eller: Det kom ett mystiskt brev...)


Det damp ner ett synnerligen suspekt brev idag.

Adresserat till ingen mindre än Er högaktningsfulle (nåja...) bloggskribent.



Det kom genom brevinkastet, som ju är brukligt för pinaler av detta slag. Inte riktigt som ett yrväder en aprilafton, och definitivt utan höganäskrus i en svångrem om halsen. Ankomsten var väl mer av det där slaget som efterföljs av en dov duns mot dörrmattan, varken mer eller mindre.

Dunsen var dock av det fylligare slaget, och utlovade ett innehåll utöver det sedvanliga (räkningar väger som bekant inte så mycket). Efter att ha inspekterat kuvertets exteriör noggrant, och bedömt att öppnandet kunde ske utan risk för personskador o dyl, sprättade jag ivrigt upp det.

Innehållet visade sig vara av yppersta kvalitet, och avsändaren - en exemplarisk läsare av denna blogg - hade lyckats med konststycket att förse mig med en Queen-DVD som jag inte redan hade! Till saken hör att med det Queenbibliotek som jag förfogar över, borde sannolikheten att lyckas ge mig något som jag inte redan har vara minimal. Dock verkar det onekligen vara fullt genomförbart.


Så, tusen tack!! (obs; dubbla utropstecken; en sällsynt förekommande företeelse på denna blogg).







Andra bloggar om: ,
Bli en exemplarisk bloggläsare Du också - Skicka Queensaker till mig! ;-) (obs; smiley; extremt sällsynt inom denna bloggs gränser (inte lika sällsynt som Nobelpriskandidater inom Sd, men i närheten))

Kommentarer:

1 ursula:

välbekomme:) (noseless smiley.. extremt vanlig på min blogg.. kanske emutionella störningar..men struts samma. )

2 Anonym:

just lyssnat på live i jorup dvdn som oxå medbringades...men...sååå fantasi-tiskt! bohemian....ord saknas

Kommentera här: