Röntgenväskan, nu tillgänglig i svensk valuta

Jag förutsätter att samtliga läsare minns röntgenväskan som jag skrev om för lite drygt 17 månader sedan? ...Inte? ......Långtidsminnet kanske har börjat tryta lite på äldre dar? Hursomhelst så är det ert problem. Jag tänkte bara göra er uppmärksamma på att denna väska även finns att få tag på hos Roliga Prylar. Utifall att ni inte (mot förmodan?) redan införskaffat den. Och utifall att anledningen till detta var att ni inte visste hur det där med valutakurser fungerar. Det är inget att skämmas för. Jag hade kanske inte berättat det för någon om det hade varit jag som inte fattat det, men det är ju min bedömning av situationen ni försatt er i, och inte er. 99 kronor är ett överkomligt pris. Just do it. You want this bag. Om inte annat så vill ni säkert köpa den och skicka den till mig.




Andra bloggar om: , ,

Kommentera här: