Plötsligt så händer det, del 4

Klockan har passerat midnatt för ett tag sedan, kan jag meddela den mindre observante läsaren. Och under det föregående dygnet inträffade ett osannolikt mirakel. Jag fick nämligen inte ett enda mail. På över 24 timmar. Inte ett enda spam, inte ett enda hej, du har fått en/ett bla-bla-bla på facebook, inga kedjemail med putslustiga powerpointkreationer, inga mail från skolan, inga hej, lever du? från gamla, bortglömda kompisar; ing-en-ting. Nada. Inte ett jota. Har haft samma mailadress sen -96 nån gång, och jag tror vid min själ inte att detta har inträffat tidigare. 11 minuter över midnatt ramlade det in ett ensamt litet spammail, men pilutta det; så dags då. Det såg så ensligt ut att jag faktiskt läste det. Det lovade mig guld, gröna skogar samt en dator för bara 1 krona. Fantastiskt. Delete.






Plötsligt så händer det 1 | Plötsligt så händer det 2 | Plötsligt så händer det 3


Det här är en mystisk länk. God natt.



Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Elin J:

Men vad i helvete? Jag mejlade ju dig runt 14-snåret igår jue! Fick du inte det då? Jag har ju mejlat dig en gång innan och inte fått svar, men iofs var dte inte så viktigt, bara ett listförslag så det är ju inte riktigt ngt jag förväntade mig svar på...

Måste jag mejla om?

2 Robert:

Ahaa, du mailade min bloggmail, jag syftade på min "riktiga" mail i det här inlägget (finns att beskåda på min facebooksida för den intresserade). Ska genast logga in på min andra mail och kika!

3 Robert:

...och jag ska börja fila lite på listförslaget, får se om det mynnar ut i något :-)

Kommentera här: