Ett par frågor. 80 stycken faktiskt. Med tillhörande svar.

1. Vilken svordom använder du mest? Jävlar.
2. Äger du en iPod? Nästan.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:50.
4. Hur många resväskor äger du? En.
5. Använder du flip-flops? Nej.
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Där det är billigast för stunden.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Lejonkungen.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Ingen alls.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Min frihet från CSN.
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Bara jag själv.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Before and after - The Wannadies
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Freddie Mercury spöar alla trots att han är död.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Många. Inget jag tänker dela med mig av.
16. När var senast någon stötte på dig? Ingen aning, märker aldrig sånt.
17. Vad åt du till middag senast? Pasta med pastasås.
18. Använder du huvtröjor? Ja, om det är kallt.
19. Kan du vissla? Javisst.
20. Vem var den senaste som ringde dig? Min sambo.
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Gillar Balder på Liseberg. Gillar inte Fritt Fall Tilt på Grönan.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är jag övertygad om, de pratar ju bakom ryggen på alla andra.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0418
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Måste man vara liten för att göra det?
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 240 000 kvm (Center Syd).
26. Hur många syskon har du? Fyra.
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nej.
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Monty Python and The Holy Grail. Och Vänner (alla avsnitt).
29. Äger du några popband t-shirts? Ja.
30. När flög du senast? December förra året.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? Två.
32. Läser du för skojs skull? Ja, varje dag.
33. Pratar du några andra språk? Engelska, tyska, skånska.
34. Diskar du din egen disk? Det händer. Ibland diskar jag även min sambos disk.
35. Har du gråtit offentligt? Ja.
36. Har du en stationär dator eller en laptop? En stationär.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Varje dag.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Initiativtagaren betalar.
40. Kan du kasta macka? Ja. Båda sorterna.
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej. Inte ännu.
42. Vad har du med dig in på bion? En representant av det kvinnliga könet samt en flaska vatten. Kanske en kexchoklad också.
43. Vem var din favoritlärare och varför? Min mellanstadielärare, hon förde tur med sig.
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Dejtar inte religiösa människor.
45. Vad har du för väder? Soligt och blåsigt.
46. Har du en blogg? Nej............
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Dataprogrammering, matematik, filosofi och bild.
48. Gillar du att flyga? Ja. Om det inte är för långt.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor. Tålamod. Gärna utåtriktad.
50. När sov du senast på golvet? Januari förra året efter en fest. Av misstag.
51. Vilken är din favoritdrink? Appletini
52. Gillar du din boendesituation? Den funkar. Balkongen hade gärna fått vara större.
53. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Nånstans i intervallet 6-12 timmar. Helst 8.
54. Är dina dagar fullbokade och stressiga? För det mesta.
55. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej. Däremot för att jag klottrade på bänken.
56. Vilken är din favoritfrukt? Gröna äpplen.
57. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Så fan heller att jag gör.
58. Hur gammal blir du nästa födelsedag? Nuvarande ålder + 1
59.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Selbstverständlich.
60. Tror du på liv på andra planeter? Jag tror aldrig något, jag inväntar bevis. Sannolikheten för att (intelligent) liv ska uppstå ens en gång, och sannolikheten för att vi skulle vara helt ensamma i ett Universum så enormt att den mänskliga hjärnan inte ens kan föreställa sig det, tar väl i princip ut varandra.
61. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Minns inte, det var några år sedan nu.
62. Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud är icke existerande.
63. Vad var det senaste du åt? All-bran regular och lite lättmjölk.
64. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.
65. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet ej. Men de gjorde ett bra val.
66. Gillar du senap? Älskar senap.
67. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Hakuna Matata? Pratar inte med mig själv under såna stunder, brukar vara för upptagen med att lösa saker och ting.
68. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Javisst, varför inte?
69. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Räknas Chandler från Vänner?
70. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Köpte en bok från Tradera för nån vecka sen.
71. Tycker du om att krama folk? Det är skillnad på folk och folk, och på kram och kram; Ibland.
72. Skulle du säga att du är trendig? Verkligen, verkligen inte.
73. Äger du en digitalkamera? Ja.
74. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Edward Furlong. Robocop.
75. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Nej, jag brukar sällan svara ändå.
76. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Kan inte komma på någon. Iofs, Hemmets kokbok uppmanade mig att hacka lök för någon dag sedan, vilket jag också gjorde. Detta resulterade i en ofrivillig aktivering av mina tårkanaler. Så indirekt så fick en bok mig att gråta. Men jag känner på mig att det inte räknas.
77. Tycker du att du är attraktiv? Ur vissa vinklar.
78. Vad är du allergisk mot? Pälsdjur och idioter. Och idioter i päls.
79. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. Brukar nöja mig med att erhålla mättnadskänsla.
80. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Zarah.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentera här: