Topp 5: Svarta presidenter

Det blev bara en topp 5-lista av idén, för jag kunde inte skrapa ihop till 10 stycken. Antagligen så finns det inte ens så många. Det är okej att rätta mig om jag skulle ha fel. Men nu har jag ju inte det, så det vore jävligt onödigt.



image618
1. President Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho (Terry Crews) från Idiocracy. Se den filmen för övrigt, den är helt sanslös. Underbart övertydlig satir. Min sambo hatar den.



image620
2. President Lindberg (Tommy Lister) från The Fifth Element.



image621
3. President David Palmer (Dennis Haysbert) från 24.



image622
4. President Tom Beck (Morgan Freeman) från Deep Impact.



image623
5. President Mays Gilliam (Chris Rock) från Head of State.



Bubblare: Barack Obama

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentarer:

1 maya:

Hoppas du får en fin fredagkväll ;)

Kommentera här: