Se människan!

Detta inlägg är inspirerat av den IQ-befriade diskussion som förts bland kommentarerna till detta inlägg. Bilden lånade jag för övrigt härifrån. Vet inte vilka som roar mig mest; moralpaniktöntarna som skriker censur, "hej jag ser ut som ett skelett"-töntarna, eller de humorbefriade töntar som inte fattar när folk skämtar men som ändå alltid verkar dras till humorbloggar av någon outgrundlig anledning som vida övergår mitt förstånd. Jag tar mig friheten att roas av alla tre grupperna en kväll som denna, det är ju ändå helg. Observera att jag inte lyckats lokalisera och märka ut kvinnans förstånd i bilden nedan.

image654


Dagen i övrigt har mest bestått av pluggande och åter pluggande. Och så duschade jag med kläderna på (jacka, tröja, byxor, strumpor, kalsonger, bälte), ty de stank fortfarande av rök från gårdagens manliga aktiviteter. Jag kom i alla fall ihåg att tömma fickorna först den här gången. Nej, nu borde jag verkligen försöka plugga lite till. Hennes konkava sternum skrämmer mig lite för övrigt, ser ut som hon lider av lindrig pectus excavatum eller nåt. Eller så ser man helt enkelt ut sådär när man inte äter, vad vet väl jag.



Andra bloggar om: anatomi, anorexi, skelett, plugga