Jag är synsk, jag lovar (skulle detta öga ljuga?)

Det är inget jag skryter med till vardags, men jag är faktiskt synsk. Min sambo brukar skämtsamt kalla mig för Nostrarobert ibland. Främst för att jag tvingar henne till det. Jag, Den Store Nostrarobert, förutspår nu detta: I och med att jag i detta inlägg skamlöst länkar till Den Gröna Äppelsekten, så kommer dess besökarantal att minst femdubblas under de närmsta 24 timmarna.

Den Gröna Äppelsekten är ett sånt där skämt som jag drivit sådär alldeles på tok för långt alldeles på tok för länge. Det är inte det att jag inte vet när jag ska sluta. Det är snarare så att jag har slutat bry mig om det. Jag förutspår även att jag är 75% beroende av att blogga. Så. Den Store Nostrarobert har talat. Nu ska han aktningsfullt snutta kudden.



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera här: