God morgon

Jag drömde att jag var en snigel. Jag hatar sniglar. Därför vaknade jag ofta. Och kände mig allmänt seg och slemmig. Nu ska jag plugga. Nu måste jag plugga. Tur för mig att jag gillar att plugga. Synd på det fina vädret bara. Termometern säger 18.8 grader och det är molnfritt. Dagens frukost har bestått av två äggmackor och två mackor med apelsinmarmelad. Dagens soundtrack är en klassiker av Bob Marley. Och ja, det kan hända att jag driver lite med god morgon-inlägg i det här inlägget. Jag menar, inte ens jag själv bryr mig om vad fan jag stoppat i mig till frukost. Men detta till trots så är det ändå en väldigt god morgon.


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Em:

Då får jag väl fortsätta i samma anda och som förstagångs besökare här önska dig en fiiin dag... ;)

2 Robert:

Tack, ska mycket till för att det ska bli en dålig dag känns det som :-)

Kommentera här: