Den ultimata läkaren

Idag hade jag den stora äran att träffa på den ultimata läkaren. För det första så hade han en käpp precis som Dr House (från House MD). Och som pricken över i så hade han exakt samma frisyr som Dr Cox (från Scrubs). Två av mina allra största sarkastiska förebilder här i jordelivet. Han behöver dock jobba på sin sarkasm lite. Den fanns där, men han höll tillbaka lite och fyrade inte av sina poänger med tillräckligt med syra. Kanske för att det inte passar sig att vara sarkastisk när man ger en föreläsning om urogenital radiologisk diagnostik. Äh, vem försöker jag lura egentligen. Det passar sig givetvis alltid att vara sarkastisk.

image651

Den perfekta läkaren (lat. doctor perfectum)


Otroligt snyggt fotomontage förresten (obs, sarkasm).


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Johanna:

Önskar dig en härlig fredagkväll. Titta gärna in på min blogg.

2 Soha:

Hoppas du får en trevlig kväll :)

3 Robert:

Jaha. Ja okej, ha en trevlig kväll ni med, totalt okända människor. Må den innehålla vad ni nu än anser att en lyckad kväll bör innehålla.

4 Frida:

Haha! Snyggt!

5 Snart Färdig.:

Den fråga som kommer till mig är vilket sjukhus denna ultimata läkare finns. Börjar hans namn på G och arbetar i Ö-vik? Finns oändligt med fantastiska historier om denne man.

Kommentera här: