Alfabetet (ett tidsfördriv att bli förkyld för)

Hittade ett trevligt tidsfördriv hos Windyjonas, som går ut på att skriva in alfabetets alla bokstäver, från A till Z, en i taget, i adressfönstret på webbläsaren, och sen lista det första alternativet som dyker upp för varje bokstav. Angående titeln på inlägget så kändes Kents klassiska "ett tidsfördriv att dö för" lite väl drastiskt. Det här tidsfördrivet ligger mer på en förkylningsnivå. Jag kan tänka mig att bli förkyld för att få göra den här listan. Here we go:

A: aftonbladet.se
B: bloggportalen.se
C: cas.lu.se/cas
D: dn.se
E: egoina.blogg.se
F: facebook.com
G: gamefaqs.com
H: hejaabbe.com
I: icanhascheezburger.com
J: julianapersson.blogspot.com
K: kajsaji.com/x
L: lollias.blogspot.com
M: mintsmak.blogspot.com
N: neo.net.lu.se/uPortal
O: orchidpussy.blogspot.com
P: punditkitchen.com
Q: queenonline.com
R: reseplaneraren.skanetrafiken.se
S: superstart.se
T: thepowerglove.com
U: ursulationer.blogspot.com
V: vårdförbundet.se
W: webkocken.blogg.se
X: xrob.blogg.se (chockerande, jag läser min egen blogg!)
Y: youtube.com
Z: zelda.nintendodomain.net



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Anonym:

nej inte den japanska..kan tänka mig att den är ännu värre :P

2 SAM:

haha nej nej, det är ingen fara.

PS. var tvungen att googla fram den där Connor. förlåt för att jag inte visste vem det var!

3 ursula:

tänk att lilla jag fick vara med... guldstjärna !

4 Egoina:

du fick med det viktigaste också.. höhö. tack ;) och trosuppfattning.. ja, den var bra.

Kommentera här: