26 snabba

1. Om du kunde bygga ett hus var som helst, var skulle det bli?
Mitt emellan en stor skog och en stor stad. Gärna med en enorm trädgård och en altan som vetter åt söder.

2. Vilket är ditt favoritplagg?
Mina lappade jeans som försvann mystiskt i samband med att ett förhållande tog slut för tre år sedan.

3. Bästa fysiska detalj hos det motsatta könet?
Avsaknaden av mustasch!

4. Vilken är den senaste CD:n du köpte?
Den var blank och fin och alldeles tom.

5. Var är du helst?
Inom en tre meters radie från min kropp.

6. Var är du minst gärna?
Kuala Lumpur. För jag skulle säkert bara gå vilse.

7. Var blir du helst masserad?
I Sundsvall.

8. Vilket är viktigast: Stark i sinnet eller stark i kroppen?
Stark i sinnet.

9. Hur dags vaknar du på morgonen?
05:50, 06:45 eller efter klockan 10.

10. Vilken köksmaskin tycker du bäst om?
Min sambo.

11. Om du kunde spela något instrument, vilket skulle det vara då?
Theremin

12. Favorit färg?
Blå

13. Vilket föredrar du: sport bil eller MTV?
Är sport och bil två olika anternativ eller en särskrivning?

14. Tror du på ett liv efter döden?
Ja, förmultningsprocessen ger liv.

15. Favorit?
Säkert.

16. Vilken årstid föredrar du?
Älskar alla fyra. Synd att det bara finns 3,5 här nere i Skåne...

17. Vilken hushållssyssla tycker du är tråkigast?
Vika tvätt.

18. Om du kunde få en superkraft, vilken skulle den då vara?
Förmågan att manipulera tiden.

19. Om du har en tatuering, vad föreställer den?
En drake.

20. Kan du jonglera?
Hell no.

21. En person ur ditt förflutna som du önskar att du kunde gå tillbaka och tala med?
Självklart. Hur många som helst.

22. Vilken är din favoritdag?
Det står mellan tisdag och fredag.

23. Vad finns i bagageutrymmet i din bil?
Har jag en bil?

VAR ÄR NUMMER 24?
Din mamma!

25. Vilket föredrar du: sushi eller hamburgare?
Sushi. Alla dagar i veckan.

26. Vem utmanar du med detta?
Nån som känner sig manad?



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 Hanna:

vad händer på en tisdag som kan mäta sej med en fredag?

2 Elin J:

Jag antar utmaningen i min strävan att undvika saker jag borde göra istället:D

26 snabba
1.I ett gammalt industriområde.

2.Mina neongula supersexy soccersocks

3. Adamsäpplet/halsen

4.Ojfan, det var ett tag sen. Men, Placebo tror jag att det var.

5. I sängen/soffan i horisontell position.

6. Sala

7. Nacken.

8. Stark i sinnet.

9. Så sent som det bara är möjligt, iom att min dygnsrytm är cepe. I förrgår gick jag och la mig kl. 6 på morgonen.

10. Kaffebryggaren.

11. Kontrabas.

12. Men typ råsa, då.

13. Samma svar som XRob. Sär skrivning throws me off.

14. Jepp.

15. För några.

16. Höst. Mycket regn och vemod.

17. Sopsortering.

18. Samma som Hiro i Heroes.

19. En velociraptor, ett tandtroll med svärd och Singhpiraternas symbol.

20. Nej.

21. Mormor.

22. Onsdagar brukar vara rätt sweet.

23. Ingen bil så låmngt ögat kan se.

VAR ÄR NUMMER 24?
Och protesterar mot OS i Kina?

25. Båda, beroende på hur mycket fett jag fått i mig. Men finns det bacon på burgaren vinner den lätt.

3 Robert:

Hanna: På måndagar så har veckan inte riktigt kommit igång ännu, det är mer en halvsöndag. På tisdagen däremot så är jag i full gång, det är veckans piggaste och därmed bästa dag. Och fredag är alltid fredag. Dött lopp.

Elin: I know the feeling. Ser sockarna framför mig.

Kommentera här: