Vi träffades en gång i en dröm

A) Fyra jobb som jag haft
1.
Tunneltågförare
2. Grov- och diversearbetare
3. Kyrkogårdsvaktmästare
4. Vårdare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1.
Crouching Tiger Hidden Dragon
2. A Clockwork Orange
3. Spirited Away
4. Battle Royale

C) Fyra platser jag har bott/bor på:
1.
Skellefteå
2. Landskrona
3.
Stockholm
4. Sollentuna

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1.
Scrubs
2. House
3. Family Guy
4. Conan O'Brien

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1.
Norrland
2. Finland
3. Skåne
4. Danmark

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
1.
Tjuvlyssnat
2. Alex Schulman
3. Avdelningen för omvårdnad, Lunds Universitet
4. Updated: Skellefteå AIK

G) Fyra favorit-maträtter:
1.
Surströmming
2. Sushi
3. Renskav
4. Blodpalt

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1.
I Hyrule
2. I Mushroom Kingdom
3. I Narnia
4. I min säng, sovandes djupt




Andra bloggar om: , ,

Kommentera här: