Norrland på export

Inte nog med att ett par exklusiva norrländska jeans (a la Örjan Andersson) togs fram och gick åt som smör i solsken för ett tag sedan, och gjorde att Norrland äntligen kom på modet om så bara för en stund, nu ska norrländsk mat exporteras. Långt. Bra mycket längre bort än de flesta norrlänningar någonsin kommer att färdas. Men nu vet jag var jag ska äta om jag någonsin får för mig att resa till Dubai i alla fall. Alltid något. Men jag tycker allt att dom kunde ha satsat på att lansera sig i Landskrona först.

Topp 10, godaste produkterna i MAX sortiment:
  1. Suprememål
  2. Friscomål
  3. Max Orginalmål
  4. Maxmål
  5. Delifresh Kycklingburgare
  6. GI-mål
  7. Max Fiskmål
  8. Max Kycklingmål Classic
  9. ChiliCheese
  10. Greenburgare (lakto-ovo)



Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera här: