Satan i gatan vad mycket text det blev

Väntar på: Att gå och se Jonas Gardell imorgon.
Önskar att du vore bättre på: Ödmjukhet. Hahahahaha.
Senaste personen du pratade i telefon med: En klasskompis, gällande uträtandet av vissa geografiskt relaterade frågetecken inför morgondagen.
Senaste personen du fick e-mail av: En annan klasskompis. Om det nu räknas, egentligen så var det ju ett mail från Facebook. Men det skulle inte ha skickats om inte klasskompisen i fråga skrivit ett inlägg till mig där.
Senaste gången du var utomhus: För några timmar sedan (shoppingrunda).
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj. Det var nog i Augusti nån gång.
Senaste saken du köpte: Ett par jeans och en skitsnygg skjorta.
Vad har du gjort i dag: Tagit sovmorgon, spelat tv-spel, shoppat loss, ätit asiatisk lunchbuffé, bloggat.
Var det kul: Ja. En nästintill perfekt dag.

Ord du missbrukar: Dock, emellertid, jävla.
Brukar du svära mycket: Ja.
Hur tidigt stiger du upp: Idag: 11:10. De senaste två veckorna: 05:15. I vanliga fall: 06:50.
Vad har du på dig just nu: De nya jeansen + en Queentröja från turnén med Paul Rodgers -05.
När var du senast riktigt full: I Januari i år, röntgenfesten som Gud glömde.
Tycker du om dina grannar: Jo, så länge dom inte lever om mer än vad jag gör så.
Vad hade du i din mun senast: Ananas.
Är du homosexuell: Nope, men tackar som frågar.

Vad är du rädd för: Att tala inför fler än 12 personer.
Blir du bra på kort: Ibland så blir jag nog det. Men i regel inte.
När och varför grät du senast: Hmm. Den frågan var ju med i förra listan också (och det var 5/4 2006).
Vad funderade du på i natt: Hur många grader kaudalt ifrån som man ska vinkla röntgenröret om man ska komma in bra i knäleden när man ska ta en bild på ett stående knä under belastning.
Vad borde du göra nu: Plugga lite kanske.
Varför gör du det inte: För att jag egentligen inte måste.
Har du haft sex med någon utan att veta deras namn: Nej.
Pojkar eller flickor: Huh? Till vad?

Tycker du om skägg: Njae, eller jag vet inte. Jag skulle förmodligen bara fastna med skiten i brevlådan.
Tycker du om snagg: Det funkar. Men inte för mig.
Tycker du om hår: Beror ju på var. På huvudet: Ja. I avloppet eller på ryggen: Nej (huu).

Har du tvångstankar: Jag ligger inte över riksgenomsnittet skulle jag tro.
Har du haft sex med någon den senaste veckan: Ja.
Tycker du om sex: Javisst.

Har du bråkat med någon i dag: Nej (suckar uppgivet).
Röker du: Nej. Jag tar röntgenbilder på folk med lungcancer, så det skulle inte riktigt gå ihop i mitt huvud om jag gjorde det.
Dricker du alkohol: Ja.
Vad drack du senast: Alkohol: Jyde Mjød. Annat: Lite vatten.

image377

Vill du ha barn: Ja.
Vad tycker du om Sex and the City: Humor på hög nivå.
Gillar du dokumentärer: Ja. Fast det beror ju på vad dom handlar om. Vill se Sicko (Michael Moores nya).

Är du sugen på något nu: Nej.
När fikade du senast: I lördags tror jag.

Hur många hål har du i öronen: Inga. Har däremot hört ryktesvägen att jag skulle ha ett stort hål i huvudet.
Brukar du bada i sjöar om somrarna: Ja, självklart.

Har du körkort: Ja, jag kommer ju från Norrland.
Favoritdjur: Reptiler.

Äter du frukost: Ja. Dock inte just nu (obs, ordmissbrukningshumor).
Har du haft sex i dag: Ja.
Hur svarar du i mobilen: "Jaa-hallå?". Men för det mesta så svarar jag inte alls.
Hur lång är du: 177,5 cm. Fast jag brukar avrunda till 178.

Kan du laga mat: Ja. Alla kan följa ett recept.
Är du smart: Jag är den smartaste människan jag känner. (Ser ni hur jag smidigt undviker att ge ett definitivt svar på frågan?)

Snarkar du: Jag vet inte. Jag sover när jag sover, så det är svårt för mig att veta.
Hade du en bra kväll i går: Ja. Var astrött, men orkade ändå vara uppe och se båda avsnitten av Scrubs på 6:an (stor bedrift).

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov som bäst.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt här. Pratade med min sambo och skrev lite om vartannat.
Vad har du druckit idag? Ett och ett halvt glas juice, tre glas vatten, tre glas cola, ett glas mjölk.
Vad var det senaste du åt? Varma mackor med skinka, ananas, rödlök och ost.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit på insidan, lila på utsidan (den är rätt söt). Det ser ut som om någon försökt hugga en yxa genom den på ett ställe, men det ger den bara karaktär.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörk, troligtvis molnigt. Uppehåll. +10 grader celsius.
Godaste glassmaken? Carte D'or Crema di Mascarpone var min favorit för typ 1,5 år sen iaf. Men jag äter inte så mycket glass, så jag vet faktiskt inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag. Därför gör jag mitt bästa för att undvika att titta på folk.
Drömmer du mardrömmar? Ibland. Dock inte så ofta nuförtiden (obs, ännu ett 'dock').

Hur många kuddar sover du med? En. Fast den är stor.
Morgon- eller nattmänniska? Natt. Men jag kämpar emot. Mest för att jag gillar att plåga mig själv.
Vad är viktigast för dig? Välmående. Eller, hmm. Ogenomtänkt svar. Elakt att slänga in en så djup fråga mitt uppe i allt bara sådär. Jag vet faktiskt inte. Att dom som jag tycker om mår bra, och att jag själv gör det.
Är du kittlig? Ja. Men jag kämpar emot.
Stjärntecken? Jungfru.
Äckligaste insekten? Getingar. Jävla påhitt liksom. Särskilt getingar från Blekinge.
Stökigt eller välstädat? Lagom välstädat.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, jag pratar med henne just nu.
Har du fått någon komplimang idag? Ja, flera stycken.

Har du varit med i en rättegång? Äh, sånt där skit (Nej).





Andra bloggar om: , ,

Kommentera här: