Inget nytt extraknäck...

Efter att ha läst det här, så var jag bara tvungen att skicka iväg följande mail:




Date: Wed, 17 Okt 2007 09:28:30 +0200
From: ****************
Subject: Jobbansökan
To: [email protected]

Hej Röda Ulven! Jag heter Robert, och jag tänke bara höra om Ni skulle vara intresserade av att anställa mig som professionell surströmmingsprovsmakare? Jag har väldigt stor erfarenhet av surströmming, och med mina sofistikerade smaklökar så har jag inga som helst problem med att urskilja god suring från dålig. Mitt löneanspråk ligger på 33 kronor i timmen, vilket borde motsvara ca 12 kronor per klämma. I värsta fall så kan jag jobba gratis, allt ni behöver göra är att skicka smakprover med jämna mellanrum som jag sedan kan betygsätta. Har jag fångat Ert intresse så hoppas jag att Ni inte tvekar att höra av Er!

/Robert




Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 smultris:

Du har just fått mig att skratta högt... det tackar jag som fan för:)

2 Kajsa:

Hahaa, nu undrar nog folk på jobbet vad jag sitter och flinar åt, du är för rolig :P

3 Robert:

:-)

Kommentera här: