Efter en lång, hård dags pluggande...

image364

...så har jag äntligen blivit en fullvärdig medlem i National Sarcasm Society. En bedrift som i det närmaste kan jämföras med ögonblicket då en theravadabuddistmunk når upplysning och blir en arahant. Mitt syfte från och med denna stund och fram till min död är således att finslipa denna konstform till perfektion. Det känns skönt att jag äntligen har ett ordentligt syfte med mitt liv.

image365
Mitt medlemsbevis, utfärdat av nån som tror att han är min mentor

Jag funderar nu på hur jag lämpligast ska gå tillväga för att grunda en lokal avdelning här i Landskrona (som om jag behöver fler medlemmar. Obs, dubbelsarkasm). Undrar förresten om man kan få föreningsbidrag för sånt här? Kända sarkastiska personer, som jag nu sällar mig till:

image366
Chandler Bing, Dr. Cox, Comic book guy och givetvis Dr. House.



Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera här: