Dagens sämsta blogg

Let's face it - 4 av 5 bloggar är ren jävla dynga (ja, det här är självklart en av dom, vad fan trodde du?). Vissa är värdelösare än andra (det är trots allt inte en svartvit värld vi lever i). Vissa är till och med så sjukt kassa att jag känner mig nödder och tvungen att förära dom med ett inlägg. Bloggen som fångat mitt intresse är The Skinny Website, vars hela existens går ut på att skvallra om vilka kändisar som gått upp och ner i vikt. Precis vad världen behöver, inte sant? Eller som kvinnan bakom bloggen skriver själv; "(...) seeing how thin some of them get is interesting".

image337
Vackert? Knappast (den här bilden lär väl snarare ge mig mardrömmar).
Intressant? Uppenbarligen, för bloggen har runt 70,000 besökare om dan.




Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Magistern:

5 bloggar av 5 är ren skit och helt meningslösa och världen vore egentligen en bättre plats utan dem. ;)
Det är mycket coolare att blajja.

2 ronnie:

jag tycker den e bra!

3 Kristian J:

var finns den femte?

4 Örebroare:

Här kommer en kass blogg:



http://na.se/nyheter/kumla/blogg/sandrasvedberg

Kommentera här: