Vad har det tagit åt BR?


image407


Jag har inget emot BR. Hade jag varit liten, så hade vi förmodligen varit bästisar. Men idag skrämde han skiten ur mig när han landade på hallgolvet, tillsammans med den sedvanliga bunten av leksakskataloger som brukar dyka upp så här lagom inför julen. Flera jävla kilo glättiga sidor sprängfyllda med vad det enligt rådande samhällsnormer inte är alltför acceptabelt för mig att hänge mig åt. Men vem kan väl fokusera på leksaker, med en så pass läskig maskot på framsidan till en av katalogerna? Titta bara på hans ansiktsuttryck, i kombination med hans pupiller. Det är en amfetaminmissbrukare vi ser. Kraftigt vidgade pupiller, hjärnan mitt uppe i ett dopaminrus. Snart kommer rastlösheten, stressen, aggressiviteten och hyperaktiviteten smygande. Vissa borde verkligen inte få jobba med barn. Fy fan. Danskjävel.



Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera här: