Jag har inte bloggat idag

Utifall att det undgått någon, så har jag inte skrivit något blogginlägg idag. Jag har helt enkelt inget nytt att berätta er. Inget intressant har hänt idag. Inget alls av värde att rapportera. Jag åt en kycklingbaguette till lunch. Funderade ett tag på att köpa en Fanta till den. Tänkte först att jag inte borde, för jag har inte råd att hålla på så, och dessutom så gillar jag inte riktigt läsk, men så gjorde jag det i alla fall till slut. Är det intressant att läsa om? Nej, tänkte väl nästan det. Då är det bättre att jag inte skriver något alls, inte sant?

Jag hade en föreläsning på förmiddagen, på temat vetenskapsteori och forskningsmetodik. Den informationen besparar jag er. Sen jag kom hem så har jag letat vetenskapliga artiklar på temat mammografiscreening, cancerrisk och stråldoser i några timmar. Om jag berikar era liv genom att dela med mig av den lilla anekdoten? Nej, jag gör ju inte det. Det är ju just därför som jag låter bli.

Ni ska vara jävligt tacksamma för att jag inte har bloggat idag. Fy satan vilket tråkigt inlägg det hade blivit.




Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentera här: