Den Gröna Äppelsekten - Återkomsten


image411


"Två bloggar räcker inte, jag måste givetvis ha tre", tänkte jag när jag slog upp ögonen i morse. Strax efteråt så tänkte jag lite på min Gröna Äppelsekt, som jag grundade för lite över 7 år sedan, men som rann ut i sanden mot slutet av 2002. Ett par timmar senare, när hjärnan lyckats pussla ihop dessa två enda tankar som jag tänkt hittills under dagen, så skred jag till verket, och bestämde mig för att sekten skulle återuppstå, denna gång i bloggform.

Den är tänkt ska innehålla fakta om äpplen, bevaka äpplens förekomst i medierna, samt givetvis fyllas med recept innehållandes just äpplen. Och självklart så ska skapandet av denna blogg ses som en krigsförklaring mot Den Röda Äppelsekten, som också levt en slumrande tillvaro de senaste åren.

Bloggen kommer du till via den här länken.




Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 Hea:

Hörru, vars får man bli medlem i den här sekten =)
Kram

Kommentera här: