Internetstrul

Skåne hade ett strömavbrott på 0.3 sekunder i tisdags. Sen dess har mitt Internet inte funkat. Sitter nu på skolan, ska skriva tenta om 20 minuter, om mikrobiologi, farmakologi och läkemedelsräkning. Jag är väl förberedd, jag har:

1. Ätit en fiberrik frukost, mycket havre och fullkorn.

2. Tagit en ipren och en tablett rosenrot.

3. Ätit C-vitamin. Vet inte om det hjälper, men det lär ju inte göra saker och ting sämre.

4. Tagit med mig min penna med Connex-logga på, motivationshöjaren nummer ett!

Nej, nu måste jag springa så att jag får en bra plats i tentasalen, ciao!


Kommentarer:

1 Lollias:

Eftersom mina erfarenheter av Connex inte är av den bättre sorten bleve jag nyfiken över på vilket sätt de är motivationshöjare?
(Nyfiken i en strut...)

2 Lollias:

Igen... efter att ha gjort så som det är tänkt, och klickat lite på länkarna som så finurligt lagts på såna ställen som t o m undertecknad borde kunna hitta dem, förstår jag lite bättre. :-)

3 Robert:

Jag har jobbat på connex i 3,5 år, med att köra tåg i tunnelbanan. Det är en väldigt intelligensbefriad sysselsättning där man använder vare sig kropp eller huvud. Jag ser det som en mörk tid i mitt liv :-) Inte blev det bättre av att connex är en fruktansvärt dålig arbetsgivare. Den pennan höjer min motivation för jag vet vad som väntar på mig om jag skulle råka kugga eller känna att jag vill hoppa av :-P

4 Robert:

Jag har jobbat på connex i 3,5 år, med att köra tåg i tunnelbanan. Det är en väldigt intelligensbefriad sysselsättning där man använder vare sig kropp eller huvud. Jag ser det som en mörk tid i mitt liv :-) Inte blev det bättre av att connex är en fruktansvärt dålig arbetsgivare. Den pennan höjer min motivation för jag vet vad som väntar på mig om jag skulle råka kugga eller känna att jag vill hoppa av :-P

5 Bengt:

Nååå, hur gick det? Ärligt menat och ironibefriat är det kanske bäst att lägga till..

6 Robert:

Jo det gick skitbra, det var en relativt lätt tenta.

Kommentera här: