Juliette?

Om det visar sig att Juliette Lewis blir klar för nästa Bond-film så kan jag till och med tänka mig att gå och se den. Sen Ur dödlig synvinkel så har Bond-filmerna bara blivit sämre och sämre. Hoppas, hoppas.

image236
Juliette Lewis

Topp 10, Juliettes bästa rollprestationer (än så länge):
  1. Natural Born Killers
  2. What's Eating Gilbert Grape
  3. My Louisiana Sky
  4. Cape Fear
  5. The Darwin Awards
  6. The Basketball Diaries
  7. From Dusk Till Dawn
  8. Room to Rent
  9. Blueberry
  10. Old School

Kommentarer:

1 Fridolin:

Chit asså...vart är bilden hämtad ifrån?

2 Robert:

Google!

3 Dennis:

Jag gillar inte henne alls. Jag har tyckt att hon är lite äcklig sen jag såg den där filmen med Brad Pitt.

4 emmelisan:

hon har en härlig karaktär i My name is Earl också:)

Kommentera här: