Något som du... (47 punkter)

Något som du...

Stör dig på hos folk:
Irrationellt beteende, a.k.a. "yra-höns-syndromet".
Älskar när folk gör: Är komiska utan att vara medvetna om det.
Alltid brukar säga: Fuck, sweet, yes.
Är beroende av: TV-spel, hockey, min sambo.
Blir skitsur av: Att bli orättvist behandlad.
Blir asglad av: När SKellefteå AIK vinner.
Hatar att göra: Diska.
Älskar att göra: Lära mig nya saker.
Har för mycket av: Tålamod.
Har för lite av: Sushibarer inom gångavstånd.
Alltid får beröm för: Min förmåga att uttrycka mig i text.
Alltid få skiten för: Att jag väntar för länge med att diska.
Skostorlek: 42.
Hårfärg: Svart/mörkbrun (beroende på årstid).
Ögonfärg: Grön.
Favoritfilm: Crouching Tiger Hidden Dragon.
Favoritskor: Mina knallblå innebandyskor.
Drömjobb: Röntgensjuksköterska.
Favoritkaffe: Hatar kaffe. Kaffe är Djävulen.
Hur många skor har du: 6 par.
TV-program: TV:n är till för att spela TV-spel på.
Fulaste plagget i din garderob: Ett par tighta, jeansblå polyesterkalsonger.
Favorittidning: Aftonbladet.
Favoritplats i hela världen: I min älsklings famn.
Favorithändelse i ditt liv: När jag slutade på mitt förra skitjobb :-)
Husdjur: Tunisisk landsköldpadda, "Karim"
Drömbil: Den ska gå framåt och får gärna vara blå.
Favoritgodis: Äter inte godis.
Är det nåt du absolut inte äter: Godis, lutfisk, rödbetor, tomatsoppa.
Kläder just nu: Naken.
Musik just nu: Soundtracket till Guitar Hero II.
Sommarplaner: Kanske jobba, kanske inte jobba.
Fisk eller badkruka: Fisk.
Hur många kuddar sover du med: En stooor.
Favoritväder: Alla väder, förutom när det blåser.
Spelar du nåt instrument: Luftgitarr.
Sparare eller slösare: Det går i vågor.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två.
Snarkar du? Nej, vanligtvis inte.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna stoppa tiden.
Chips, morötter eller godis? Morötter.
Pizza eller hamburgare? Hemgjord pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en tatuering, funderar på fler.
Gungar du på stolen? Alltid.
Är du rädd för blod? Nej, älskar blod.
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills det går över, alternativt struntar i det.

Kommentarer:

1 Slynan i Amerikatt:

Jag trodde svamp var nanting du inte kunde kaka?

2 Robert:

Nej nej, babe, jag har kommit över det där, tro det eller ej, nuförtiden älskar jag svamp. Åtminstone kantareller och champinjoner.

3 Sandra:

ät godis!

Kommentera här: